Продавець SWT-Group розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
449 відгуків
+380 (66) 532-72-03
+380 (98) 632-36-87
вулиця Адмірала Макарова, 15, Миколаївська область, 54000, Миколаїв, Україна
ВАША ЗАДАЧА - НАШЕ РІШЕННЯ
Кошик

Мийка самообслуговування — з чого почати?

Мийка самообслуговування — з чого почати?



 

Цей етап є найскладнішим для інвестора.
Кожен постачальник буде рекомендувати своє обладнання як найкраще і, природно, не умітувати про свої вади. А оскільки вартість вкладок у мийку самообслуговування не така вже мала, ціна помилки, відповідно, дуже висока.
Тому ми, як найбільший виробник автомойок самообслуговування України, хочемо, щоб ви змогли правильно та максимально врахувати всі нюанси та відразу зробити «так як треба» під час вибору постачальника обладнання автомийки самообслуговування:

1. Вивчаємо інформацію в інтернеті

2. Продаємо попередні переговори з знайденими вами постачальниками

Кількість об'єктів, зведених у європейських країнах, теж не є показником того, що ви гарантовано будете позбавлені проблем під час подальшої експлуатації. Український клімат і кількість бруду на дорогах і автомобілях серйозно відрізняються від європейських. Не варто брати до уваги розповіді про те, скільки і яких об'єктів постачальник будує зараз.
Важливі тільки активні об'єкти в нашій країні!

3. Відвідуємо реалізовані мийки самообслуговування

Краще, якщо поїздка Ви плануєте на зимовий період, оскільки більшість питань і сумнівів у інвесторів стосуються експлуатації мийок у цей період часу.
Рекомендуємо брати до огляду насамперед об'єкти, які працюють щонайменше кілька років.
На що звернути увагу:
А) скільки років експлуатується мийка. Який вигляд і який стан навісу та інших зовнішніх елементів.
Б) стан обладнання всередині контейнера або технічного приміщення.
В) Як працюють теплі підлоги та чи працюють вони взагалі.
Г) Постарайтеся отримати інформацію від власника об'єкта (не представника продавця) про те, як часто трапляються зламання, скільки часу проходить до їх усунення (будь-якої простої техніки під час експлуатації — це не тільки витрати на ремонт, а й втрати вашої потенційної прибутку). Інформація від стороннього власника буде більш об'єктивна, ніж слова представника постачальника.
Д) Подивіться, як працює система очищення води для скидання її в каналізацію. Дізнайтеся, чи дійсно вона працює. Які проблеми виникають у власника з цього питання.
Е) за можливістю самі помийте автомобіль на відвідуваній мийці. Зверніть увагу, чи сподобався вам якість мийки та зручність роботи на ній.

4. Вивчаємо можливі технології миття автомобілів

На мийках самообслуговування застосовуються кілька технологій: безконтактна та контактна.
Контактна означає, що клієнт використовує щітку. Якщо Ви перебуваєте на об'єкті, що використовує контактну технологію в зимову пору — зверніть увагу на стан щітки, чи не облягає вона.
Безконтактна технологія може бути представлена двома типами:
А) мильний розчин під високим тиском, без піни
Б) пінна технологія (як на традиційних автомийках)
Пам'ятайте, головним чинником для автовласників є якість миття автомобіля. Навіть якщо ви організуєте всі можливі види технологій на своєму об'єкті, але власник авто не отримуватиме після помлення чистий автомобіль, всі ваші клієнти можуть піти до конкурентів.

5. Вивчаємо системи очищення води, що пропонують постачальник

Очищення води — дуже важливе питання під час експлуатації будь-якої автомийки.
Є системи очищення води замкнутого циклу, коли використовувана вода повністю очищається і знову використовується для миття автомобіля (так звана обертова вода). Але добова пропускна здатність таких систем дуже мала. На поточний момент ніде (ні в Європі, ні в наших країнах) немає рішень для добових об'ємів води, споживаних мийкою самообслуговування (до 40 м3 і більше). Точніше сказати, такі рішення є, але вони на стільки дорогі, що економічно не має сенсу організовувати ці системи на мийках самообслуговування.
Залишаються системи очищення води, що дають змогу підготувати воду до необхідних стандартів для скидання в каналізацію. Такі системи можуть бути організовані як за допомогою тільки обладнання, так і сукупністю заходів, за яких обладнання з очищення є лише частиною системи. Насамперед важливий результат, оскільки якщо постачальник не пропонує вам розв'язання цього питання, то робота вашої мийки самообслуговування може бути встановлена інстанціями в будь-який момент. Якщо пропоноване обладнання хоч і очищає, але не дає змогу досягти потрібного результату з очищення води, то виникнення проблем — лише питання часу. Навіть якщо вам і вдасться отримати роздільну здатність на введення в експлуатацію об'єкта, ви не зможете постійно впливати на наступні періодичні виміри якості стічних вод, які перевіряють інстанції.
Якщо ви вже знайшли виробника, який може надати вам систему водоочищення, що доводить використану воду до відповідних норм, рекомендуємо уточнити, якщо в постачальника рішення на випадок носіння вимог. Інакше, експлуатація вашого об'єкта, що відповідає нормам зараз, може бути встановлена в майбутньому, у разі носіння вимог, що перевіряють інстанціями.

6. Вивчаємо ціни

Отже, після того, як ви відсіяли потенційних постачальників, які не відповідають вашим критеріям, треба розібратися з іншими, чиє ж пропонування вигідніше за ціною.
Ваші подальші витрати, найімовірніше, підуть за трьома етапами: придбання обладнання, організація навісу, будівельні роботи.

6.1. Вартість обладнання

Перелік обладнання, яке зазвичай використовується на мийці самообслуговування: - система очищення вхідної води
- система водопідготовки (завважки)
- системи стабілізація тиску на різних ділянках комплексу
- системи резервного живлення (накопичувальні ємності) для різних програм роботи мийки
- модулі обладнання на кілька програм, для організації мийного процесу на кожному посту (надо розуміти, на яку базову кількість програм вони розраховані, і за що доведеться платити окремо)
- система очищення води «зворотного осмосу»
- системи для додаткових програм на мийці (видалення слідів комах, очищення дисків тощо)
- система роботи в зимовий період
- система опалення
- система нагрівання води
- система теплих підлог
- система відеоспостереження
- система відстійників для стічних вод
- система очищення води
— комплект шлангів, консолей, пістолетів для кожного поста (є «зимова комплектація»)
- система керування режимами мийки в зоні поста
- системи організації оплати послуг клієнтом
- Охоронна система
- Пилососи, румобійники, апарати для очищення килимків

6.2. Вартість навісу

Навіс — це «обличчя» вашої майбутньої мийки самообслуговування.
Привабливий навіс — це перше, що бачить потенційний клієнт.
Поки ваша мийка самообслуговування буде єдиною в місті або районі, «привабливість» навісу не матиме важливого значення. Але з появою конкуренції, вплив цього фактора відчуватиметься дедалі більше.
Для порівняння можна навести приклад із заправками: чим більш показний зовнішній вигляд у об'єкта, тим більше клієнтів на ньому.
Гарний зовнішній вигляд комплексу досягається не тільки дизайном, але і якістю використовуваних матеріалів. Чим якісніші матеріали, тим довше зовнішній вигляд об'єкта залишатиметься незмінним. Тут є пряма залежність від вартості: пластик дешевший за скло, оцинкований метал дешевший за «неіржавку».
Необхідно розуміти, що умови в зоні мийки дуже агресивні, вони набагато агресивніші, ніж навіть на звичайній автомийці. Матеріал, що витримує довгі терміни експлуатації в будь-яких інших умовах, на вашій мийці може прийти в непридатність у дуже короткі терміни. Надалі, щоб полагодити навіс, необхідно зупиняти роботу мийки, і чим частіше треба буде «чинити», тим довше буде проставати об'єкт (а ви втрачатимете потенційний прибуток).
Як показує практика, спочатку великі вкладки в дорогі матеріали «з лишаю» окупуються в перші роки експлуатації. Найкращого варіанту, ніж відвідати активні кілька років об'єкти та побачити стан навісу, який вам пропонує продавець, поки ні.
Якщо ж ви плануєте на початковому етапі встановити варіант помішування, а згодом замінити його на покращений, уточніть у постачальника, чи це можливо технічно. І не забувайте, що первинний (більш дешевий) варіант, найімовірніше, теж обійдеться вам не безплатно. А після заміни, застосувати його де-небудь ще буде, практично неможливо. Отже, економія на початковому етапі може стати «викишеними на вітер грошима» в майбутньому.
Якщо ви вирішили побудувати навіс самостійно, детально вивчіть свої майбутні витрати. Цілком можливо, що, прагнучи повторити те, що пропонує виробник, вам не вдасться заощадити. А ось часу напевно витратите більше. І якщо економія під час вкладання засобів вимагає затримки термінів відкриття, порахуйте, може бути потенційні заробки за час, на який ви витрачаєте відкриття об'єкта, перекриють усі можливі незаощаджені кошти.

6.3. Вартість будівельних робіт

Відразу уточніть, чи виконує постачальник будівельні роботи, чи ж вам доведеться їх робити самостійно. Якщо постачальник виконує будівельні роботи сам, детально вивчіть його оцінювання й обсяг виконуваних робіт. Якщо, на вашу думку, оцінки сильно завищені, дізнайтеся, чи можливий варіант, за якого будівництво ви виконаєте самі.

6.4. Сприяння під час будівництва

Якщо будівельні роботи доведеться виконати вам, дізнайтеся в постачальника, яку сприяння під час будівництва він пропонує: чи надає він проєкт, чи доведеться вам за це платити. Якщо надає, то дізнайтеся, що в цей проєкт входить. Чи вистачить його для отримання узгоджень, виконання будівельних робіт.
Наявність у повному вигляді, неповному вигляді або тому, що немає проєкту, може істотно скоротити або збільшити обсяг ваших витрат. Якщо постачальник проєкт не надає, уточніть у місцевих проектних організаціях, у що вам обійдуться такі послуги.
Якщо ви плануєте використовувати поспіль для будівельних робіт, буде краще, якщо ви візьмете на переговори з постачальником керівника майбутньої будки. Він допоможе вам зрозуміти, на скільки грамотно зможе продавець консультувати вас із можливих питань під час будівництва.
Помилки під час будівництва можуть відчутно відкласти терміни відкриття вашого об'єкта, а в гіршому разі, через ці помилки, експлуатація мийки самообслуговування може виявитися неможливою.
Внимание! На перший погляд, будівельна частина для такого об'єкта, як мийка самообслуговування, може здатися вам нескладною. Як показує практика, будівництво мийок самообслуговування має свої особливості. Деякі рішення, що здаються досвідченим будівельником «очевидними», можуть виявитися в цьому разі прийнятними.
Чим більше в постачальника досвід зведення об'єктів, тим менша ймовірність зробити миттєві помилки під час будівництва. Бажано, щоб досвід ґрунтувався на прикладах у вашому чи близькому до вашого регіону, позаяк рішення в будівництві, які підходять для Європи, можуть виявитися марними в наших країнах.
Обов'язково ознайомтеся з постачальником, скільки часу, з огляду на досвід, займають будівельні роботи. Якщо інформація про терміни від різних постачальників істотно відрізняється, спробуйте зрозуміти, чому.

7. Приймаємо рішення

Детально вивчивши всі вищеперераховані питання, вам буде просто прийняти рішення. Якщо ж кілька постачальників виявилися гідні вибору, вибирайте того, на чиїх об'єктах вам хотілося б мити машину самому, як автовласнику.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner